יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

ארגזי עץ

למה מומלץ לנו לקנות ארגזי עץ?

יש כמה הסברים למה ארגזי עץ יכולים לשמש אותנו בצורה הרבה יותר טובה ונעימה מאשר ארגזים אחרים, למשל ארגזי פלסטיק או ברזל:

ראשית, קל יותר לעצב אותם כמו שאנחנו רוצים – ניתן לרכוש ארגז עץ פשוט, ולצבוע אותו באמצעות צבעי שמן או צבעים אחרים.

ניתן לצייר ולכתוב עליו. הורים רבים רוכשים ארגזי עץ בשביל לאחסן בהם את הצעצועים של הילדים שלהם, ובדרך הם גם צובעים ומציירים עליהם פרחים ופרפרים, כמו שילדים אוהבים.

שנית, להבדיל מארגז פלסטיק או ברזל, שנוטים להתקלקל ולהיהרס, ארגז עץ לא מתכלה, הוא לא נהרס. הדבר היחידי שיכול לקרות לו, זה שהצבע ייהרס. ואז ניתן לצבוע אותו מחדש. הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מכל סוג ארגז אחר.

שלוש, ניתן להשתמש בו לצרכים שונים, לא בכל ארגז פלסטיק ניתן לאחסן כל דבר. ארגז עץ לעומת זאת, ניתן לאחסן בו כל שאנחנו רוצים, אם רק נבחר בארגז בגודל המתאים.

ארבע, מעצם העובדה שמדובר בארגז עץ, זה כבר אומר שהוא אלמנט עיצובי. עץ באופן טבעי הוא הרבה יותר יפה כחומר מאשר חומרים אחרים. דוגמא פלסטיק או כל דבר אחר. אז ניתן להשתמש בו אפילו כאביזר עיצובי, בלי שנאחסן בו דבר.

חמש, ניתן לרכוש ארגז עץ ממוחזר, ולתרום בכך לסביבה. 

שימושים נוספים לארגז עץ

מלבד העובדה שניתן להשתמש בו כאביזר עיצובי, ניתן לעשות בו עוד מגוון שימושים. למשל, במידה ומדובר בארגז סגור, ניתן לשים עליו כרית ולהפוך אותו למושב. אם יש לנו עציצים, אנחנו יכולים לשים אותו בתוכו והוא ישמש לנו כאדנית. אם מדובר בארגז גדול ורחב, אזי שחלקו העליון יכול לשמש כשידה או שולחן כתיבה.


תגובה 1:

  1. הכל טוב אבל למה אין מחיר?
    אם יש מחיר אז אני יודע ךהחליט אם ליצור קשר איתכם.

    השבמחק